Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Urzędy dzielnic > Rembertów > Zarząd Dzielnicy > Podział zadań członków Zarządu Dzielnicy Rembertów

Podział zadań członków Zarządu Dzielnicy Rembertów

  Drukuj
 

Agnieszka Kądeja- Burmistrz Dzielnicy

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Rembertów
  • Zespołu Obsługi Rady Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy  Rembertów
  • Wydziału Informatyki dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Budżetowo-Księgowego dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Rembertów
  • Samodzielnego Wieloosobowego Stanowiska Pracy ds. Kadr dla Dzielnicy Rembertów
  • Samodzielnego Wieloosobowego Stanowiska Pracy ds. Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Rembertów

    oraz współpracuje z następującymi delegaturami Biur w Dzielnicy Rembertów:

  • Delegaturą Biura Administracji i Spraw Obywatelskich
  • Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Tomasz Koziński - Zastępca Burmistrza

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Infrastruktury dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Architektury i Urbanistyki dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Budownictwa dla Dzielnicy Rembertów 
  • Wydziału Gospodarki Gruntami dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Rembertów

Mieczysław Golónka - Zastępca Burmistrza

Nadzoruje pracę:

  • Wydziału Kultury i Promocji dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Działalności Gospodarczej i Sportu dla Dzielnicy Rembertów
  • Wydziału Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Rembertów,


    a także wykonuje czynności nadzoru nad działalnością następujących jednostek organizacyjnych m. st. Warszawy w Dzielnicy Rembertów:
     
  • Dzielnicowe Biuro Finansów i Oświaty
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
  • placówki oświaty i wychowania w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy 
  • Dom Kultury "Wygoda"
  • Dom Kultury "Rembertów"
  • Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy  

Podział zadań i kompetencji członków zarządu w zakresie nadzoru nad poszczególnymi wydziałami dla Dzielnicy reguluje Uchwała nr 104/515/2021 Zarządu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy z dnia 12 kwietnia 2021 roku.

 
 
Wprowadził Pawełczyk Martyna (Dzielnica Ursynów) 25-07-2007
Aktualizujący Stańska-Matusik Dorota (Dzielnica Rembertów) 14-04-2021
Zatwierdzający Roth-Sikorska Katarzyna (Dzielnica Rembertów) 14-04-2021
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 14-04-2021
Liczba odwiedzin: 4458
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe