Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego > Ewidencje i rejestry > Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych

Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych

  Drukuj
 
Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń osobistych
Adres

01-170 Warszawa
ul. Młynarska 43/45
Osoba kontaktowa

Elżbieta Szypuła - naczelnik Wydziału Spraw Obronnych 

Numer telefonu
22 443 11 61
Uwagi

Rejestr prowadzony jest przez delegatury Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Dzielnicach, działania w tym zakresie koordynuje Wydział Spraw Obronnych.

Podstawa prawna: § 20 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 października 2004 r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju  (DZ.U. z 2004 r. Nr 229, poz. 2307 z późn. zm.)

Dane z rejestru są udostępniane w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764).

Zawartość rejestru jest jawna z wyłączeniem danych podlegających ochronie w szczególności ze względu na prywatność osób fizycznych, przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ze względu na inne tajemnice ustawowo chronione.

 

 
 
Wprowadził Bogdański Piotr (Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK)) 28-11-2008
Aktualizujący Butta Agnieszka (Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (ZK)) 22-06-2018
Zatwierdzający bzmw/egawor 22-06-2018
Publikujący Makarewicz Andrzej (Gabinet Prezydenta (GP)) 22-06-2018
Liczba odwiedzin: 2593
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe