|
Adres 00-412 Warszawa ul. Leona Kruczkowskiego 2
|
Telefon 22 443 21 23 |
Faks 22 443 21 97 |
Email Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - Piątek: 8.00-16.00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Wydziału Koordynacji i Nadzoru należy w szczególności:
- koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z udzielaniem informacji publicznej w zakresie działania Biura zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniach Prezydenta m.st. Warszawy;
- koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi ze skargami na działanie Biura zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniach Prezydenta m.st. Warszawy;
- koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje radnych w zakresie działania Biura;
- prowadzenie wykazu interpelacji i zapytań kierowanych do Biura od radnych Rady m.st. Warszawy i radnych Rad Dzielnic m.st. Warszawy oraz wystąpień posłów i senatorów o udzielenie informacji i wyjaśnień w sprawach wynikających z wykonywania obowiązków poselskich lub senatorskich, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem;
- obsługa kancelaryjno-biurowa Biura;
- prowadzenie książki kontroli przeprowadzonych w Biurze;
- współpraca z biurem właściwym w sprawach archiwum w zakresie prowadzenia i korzystania z archiwum akt nieruchomości;
- współpraca z biurem właściwym w sprawach ochrony danych osobowych w zakresie funkcjonowania Biura;
- współpraca z biurem właściwym w sprawach bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- opracowywanie i aktualizacja kart informacyjnych w zakresie działania Biura;
- współpraca z Biurem właściwym w sprawach informatyki w zakresie wdrożenia i sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych i baz danych wykorzystywanych lub potrzebnych w pracy Biura oraz urządzeń technicznych potrzebnych i wykorzystywanych w bieżącej pracy.
|
|
|
|
|
|
|