Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Spraw Dekretowych > Wydziały > Wydział Koordynacji i Nadzoru (SD-KN) > Wydział Koordynacji i Nadzoru (SD-KN)

Wydział Koordynacji i Nadzoru (SD-KN)

  Drukuj
 
Adres


00-095 Warszawa
ul. Senatorska 36

Telefon
22 443 21 23
Faks
22 443 21 97
Email
Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek: 8.00-16.00
Kierownictwo
naczelnik Krzysztof Kowalski
tel.: 22 443 21 23, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 411
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Koordynacji i Nadzoru należy w szczególności:

  1. koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z udzielaniem informacji publicznej w zakresie działania Biura zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniach Prezydenta m.st. Warszawy;
  2. koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi ze skargami na działanie Biura zgodnie z zasadami określonymi w zarządzeniach Prezydenta m.st. Warszawy;
  3. koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje radnych w zakresie działania Biura;
  4. prowadzenie wykazu interpelacji i zapytań kierowanych do Biura od radnych Rady m.st. Warszawy i radnych Rad Dzielnic m.st. Warszawy oraz wystąpień posłów i senatorów o udzielenie informacji i wyjaśnień w sprawach wynikających z wykonywania obowiązków poselskich lub senatorskich, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem;
  5. obsługa kancelaryjno-biurowa Biura;
  6. prowadzenie książki kontroli przeprowadzonych w Biurze;
  7. współpraca z biurem właściwym w sprawach archiwum w zakresie prowadzenia i korzystania z archiwum akt nieruchomości;
  8. współpraca z biurem właściwym w sprawach ochrony danych osobowych w zakresie funkcjonowania Biura;
  9. współpraca z biurem właściwym w sprawach bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  10. opracowywanie i aktualizacja kart informacyjnych w zakresie działania Biura;
  11. współpraca z Biurem właściwym w sprawach informatyki w zakresie wdrożenia i sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych i baz danych wykorzystywanych lub potrzebnych w pracy Biura oraz urządzeń technicznych potrzebnych i wykorzystywanych w bieżącej pracy.
 
 
Wprowadził Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 09-04-2018
Aktualizujący Turyk-Balas Anna (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 09-04-2018
Zatwierdzający Kowalski Krzysztof (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 09-04-2018
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 09-04-2018
Liczba odwiedzin: 753
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe