Adres ul. Leona Kruczkowskiego 2 00-412 Warszawa Punkt Obsługi Interesantów /parter/ Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawianie akt do wglądu, umawianie spotkań z referentami: tel. 22 443 20 72 tel. 22 443 95 78 tel. 22 443 95 02 e-mail: POI.BSD@um.warszawa.pl Kontakt telefoniczny z referentami odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-12:00 Uwaga! W celu usprawnienia procesu udostępniania akt oraz dla zaoszczędzenia Państwa czasu uprzejmie prosimy o zamawianie akt postępowań administracyjnych telefonicznie lub mailowo. Brak załączonego pełnomocnictwa do akt sprawy, bądź postanowień spadkowych może skutkować wydłużeniem czasu oczekiwania na akta. Opłatę skarbową należy wnosić na rachunek bankowy: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Centrum Obsługi Podatnika 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070 Telefon 22 443 21 40 22 443 20 93 Faks 22 443 21 97 Email Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00 Kierownictwop.o. dyrektora Wojciech Latochazastępca dyrektora Robert Krukarzastępca dyrektora Aneta Jakubowska-Aleksa Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Biura Spraw Dekretowych należy w szczególności: prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste w trybie art. 7 dekretu z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy (Dz. U. Nr 50, poz. 279, z późn. zm.) oraz w trybie art. 214 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204, z późn. zm.), jak też spraw dotyczących odszkodowań wypłacanych w trybie art. 215 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Dodatkowe informacje Informacja o publikowanych decyzjach Informujemy, że decyzje umieszczone w zakładce „decyzje wydane przed 17.09.2016 r.” zostały czasowo wyłączone z publikacji. Po wykonaniu dodatkowej anonimizacji, związanej z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, decyzje (umieszczone w zakładce przed wyłączeniem) będą ponownie dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej. Część z nich została już opublikowana. Pozostałe będą dodawane niezwłocznie po ich opracowaniu. Reprywatyzacja Wyciąg z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Reprivatisation Extract from the Real Property Management Act of 21 August 1997 Odnośniki Wydział Spraw Dekretowych I (SD-WS-I) Wydział Spraw Dekretowych II (SD-WS-II) Wydział Spraw Dekretowych III (SD-WS-III) Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych (SD-ZPR) Wydział Finansowo-Administracyjny (SD-FA) Wydział Koordynacji i Nadzoru (SD-KN) Załączniki Regulamin organizacyjny.docx Schemat organizacyjny.docx