Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Spraw Dekretowych > Biuro Spraw Dekretowych (SD)

Biuro Spraw Dekretowych (SD)

  Drukuj
 
Adres

PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

ul. Senatorska 36, 00-950 Warszawa

 pok. 312 (III p.)

Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


Zamawianie akt do wglądu, umawianie spotkań z referentami:

tel. 22 443 95 01

tel. 22 443 95 02

e-mail: POM.BSD@um.warszawa.pl

Uwaga: w celu usprawnienia procesu udostępniania akt oraz dla zaoszczędzenia Państwa czasu uprzejmie prosimy o zamawianie akt postępowań administracyjnych telefonicznie lub mailowo. Brak załączonego pełnomocnictwa do akt sprawy, bądź postanowień spadkowych może skutkować wydłużeniem czasu oczekiwania na akta.

Telefon
22 443 21 40
22 443 20 93
Faks
22 443 21 97
Email
Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Kierownictwo
dyrektor Piotr Rodkiewicz
tel.: 22 443 21 40
22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 404
zastępca dyrektora Robert Krukar
tel.: 22 443 21 40, 22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 401
zastępca dyrektora Aneta Jakubowska-Aleksa
tel.: 22 443 21 40; 22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 203
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Biura Spraw Dekretowych należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste w trybie art. 7 dekretu z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy (Dz. U. Nr 50, poz. 279, z późn. zm.) oraz w trybie art. 214 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121, z późn. zm.), jak też spraw dotyczących odszkodowań wypłacanych w trybie art. 215 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. koordynowanie spraw dotyczących rozwiązywania problemów mieszkaniowych lokatorów zamieszkałych w budynkach zwracanych lub zwróconych byłym właścicielom lub ich następcom prawnym oraz w budynkach prywatnych zarządzanych przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy.
 
 
Wprowadził Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 10-10-2016
Aktualizujący Kopijer Agnieszka Maria (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 04-12-2018
Zatwierdzający Kopijer Agnieszka Maria (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 04-12-2018
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 04-12-2018
Liczba odwiedzin: 52210
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe