Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Spraw Dekretowych > Biuro Spraw Dekretowych (SD)

Biuro Spraw Dekretowych (SD)

  Drukuj
 
Adres


00-095 Warszawa
ul. Senatorska 36

PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
w Biurze Spraw Dekretowych
ul. Senatorska 36, pok. nr 312, III p.
Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
ZAMAWIANIE AKT
W celu usprawnienia procesu udostępniania akt oraz dla zaoszczędzenia Państwa czasu prosimy zamawiać akta postępowań administracyjnych telefonicznie pod nr 22 443 95 01, 22 443 95 02

Telefon
22 443 21 40
22 443 20 93
Faks
22 443 21 97
Email
Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Kierownictwo
dyrektor Piotr Rodkiewicz
tel.: 22 443 21 40
22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 404
zastępca dyrektora Magdalena Młochowska
tel.: 22 443 21 40, 22 443 20 93
Kontakt do pełnomocnika: 22 443 22 22, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
pelnomocnik.lokatorow@um.warszawa.pl

ul. Senatorska 36, p. 402
zastępca dyrektora Robert Krukar
tel.: 22 443 21 40, 22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 401
zastępca dyrektora Aneta Jakubowska-Aleksa
tel.: 22 443 21 40; 22 443 20 93, faks: 22 443 21 97, e-mail: Sekretariat.BSD@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 203
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Biura Spraw Dekretowych należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste w trybie art. 7 dekretu z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy (Dz. U. Nr 50, poz. 279, z późn. zm.) oraz w trybie art. 214 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121, z późn. zm.), jak też spraw dotyczących odszkodowań wypłacanych w trybie art. 215 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. koordynowanie spraw dotyczących rozwiązywania problemów mieszkaniowych lokatorów zamieszkałych w budynkach zwracanych lub zwróconych byłym właścicielom lub ich następcom prawnym oraz w budynkach prywatnych zarządzanych przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy.
 
 
Wprowadził Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 10-10-2016
Aktualizujący Olędzka Agnieszka (SD) (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 19-09-2018
Zatwierdzający Olędzka Agnieszka (SD) (Biuro Spraw Dekretowych (SD)) 19-09-2018
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 19-09-2018
Liczba odwiedzin: 45166
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe