Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Polityki Zdrowotnej > Wydziały > Zespół Spraw Kadrowych i Obsługi Sekretarskiej (PZ-VI) > Zespół Spraw Kadrowych i Obsługi Sekretarskiej (PZ-VI)

Zespół Spraw Kadrowych i Obsługi Sekretarskiej (PZ-VI)

  Drukuj
 
Adres
00-412 Warszawa
ul. Leona Kruczkowskiego 2
Telefon
22 443 07 00, 22 443 07 01
Faks
22 443 07 02
Email
sekretariat.BPZ@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Kierownictwo
kierownik Renata Sawicka-Pachut
tel.: 22 443 07 44, faks: 22 443 07 02, e-mail: sekretariat.BPZ@um.warszawa.pl
ul. Leona Kruczkowskiego 2, p. 3.41
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Zespołu Spraw Kadrowych i Obsługi Sekretarskiej należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw kadrowych kierowników samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz państwowego powiatowego inspektora sanitarnego oraz jego zastępcy;
  2. prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem konkursów na stanowiska kierowników samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;
  3. prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem państwowego powiatowego inspektora sanitarnego i jego zastępcy;
  4. przygotowywanie projektów dokumentów, stanowisk i opinii dotyczących spraw kadrowych pracowników Biura z wyłączeniem spraw, które zgodnie z regulaminem Urzędu należą do zakresu Biura Kadr i Szkoleń;
  5. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem wyróżnienia "Za Zasługi dla Ochrony Zdrowia w Mieście Stołecznym Warszawie";
  6. obsługa administracyjno-techniczna dyrektora i zastępców dyrektora;
  7. prowadzenie rejestrów pism wpływających i wychodzących oraz wysyłanie korespondencji;
  8. obsługa interesantów;
  9. prowadzenie zbioru interpelacji i zapytań radnych Rady m.st. Warszawy, radnych rad dzielnic m.st. Warszawy;
  10. prowadzenie zbioru upoważnień lub pełnomocnictw udzielonych pracownikom Biura;
  11. prowadzenie spraw socjalnych, lokalowych i gospodarczych Biura;
  12. nadzór nad funkcjonowaniem oraz konserwacją urządzeń biurowych;
  13. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora i zastępców Dyrektora.

 

 
 
Wprowadził BZMW/mchylinski 28-02-2008
Aktualizujący Muszyński Rafał (Biuro Polityki Zdrowotnej (PZ)) 25-11-2019
Zatwierdzający Chęciński Paweł (PZ) (Biuro Polityki Zdrowotnej (PZ)) 26-11-2019
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 26-11-2019
Liczba odwiedzin: 4321
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe