Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Podatków i Egzekucji > Wydziały > Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy - Sekretariat (PE-12) > Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy - Sekretariat (PE-12)

Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy - Sekretariat (PE-12)

  Drukuj
 
Adres

ul. Obozowa 57
01-161 Warszawa

Telefon
22 443 09 00, 22 443 09 01
Faks
22 443 09 02
Email
Sekretariat.BPiE@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8-16

Zakres działania wydziału biura

Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy – Sekretariat Dyrektora Biura – Zastępcy Skarbnika m.st. Warszawy wykonuje następujące zadania:

  1. obsługa asystencka sekretariatu Dyrektora Biura – Zastępcy Skarbnika Miasta Stołecznego Warszawy;
  2. obsługa techniczna sekretariatu Dyrektora Biura – Zastępcy Skarbnika Miasta Stołecznego Warszawy;
  3. ustalanie terminów i harmonogramów spotkań Dyrektora Biura – Zastępcy Skarbnika Miasta Stołecznego Warszawy;
  4. prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących w systemie Signum;
  5. prowadzenie książki kontroli zewnętrznych prowadzonych w Biurze;
  6. prowadzenie wewnętrznego rejestru skarg i wniosków;
  7. prowadzenie wewnętrznego rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
  8. prowadzenie rejestru zamówień publicznych poniżej 30.000 euro (słownie euro: trzydzieści tysięcy);
  9. organizowanie systemu informacyjnego zarządzania;
  10. organizowanie i obsługa Biura w zakresie:
    a) zamawiania materiałów biurowych,
    b) zamawiania materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego;
  11. nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w Biurze zgodnym z Instrukcją kancelaryjną;
  12. wykonywanie czynności związanych z nadzorem nad dyscypliną pracy w Biurze, w tym prowadzenie książki wyjść w godzinach pracy, list obecności;
  13. współpraca z rachubą płac w zakresie przekazywania pracownikom Biura dokumentów dotyczących pobieranych wynagrodzeń;
  14. współpraca z Biurem Kadr i Szkoleń w zakresie przekazywania wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich;
  15. sporządzanie aktualnych zbiorów danych, w tym adresowych, telefonicznych, podmiotów obsługiwanych przez Biuro;
  16. obsługa spotkań, narad i konferencji organizowanych przez Biuro;
  17. kierowanie interesantów do właściwych merytorycznie pracowników oraz udzielanie informacji dotyczących czasu i trybu załatwiania spraw;
  18. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu Miasta w zakresie działalności Biura w części dotyczącej wydatków bieżących;
  19. prowadzenie dokumentacji związanej z finansami Biura;
  20. wstępne wprowadzanie do zintegrowanego systemu informatycznego SAP dokumentów finansowo-księgowych dotyczących wydatków Biura:
  21. wprowadzanie danych do aplikacji „płynność finansowa” w zakresie wydatków Biura;
  22. przygotowywanie okresowych sprawozdań dotyczących wykorzystania środków finansowych przez Biuro;
  23. sporządzanie projektów upoważnień do prowadzenia postępowań podatkowych, wydawania decyzji, postanowień i zaświadczeń oraz dokonywania czynności sprawdzających w zakresie podatków i opłat;
  24. sporządzanie projektów upoważnień do żądania wykonania w drodze egzekucji administracyjnej obowiązków – należności pieniężnych, które podlegają egzekucji administracyjnej, w tym wystawiania tytułów wykonawczych;
  25. sporządzanie projektów upoważnień do wystawiania upomnień, zawierających wezwanie do zapłaty należności pieniężnych, które podlegają egzekucji administracyjnej;
  26. koordynowanie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością w zakresie dotyczącym Biura;
  27. koordynowanie spraw związanych z projektem Samokształcenie w Urzędzie oraz innymi formami podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  28. współpraca z Biurem Organizacji Urzędu w zakresie przetwarzania i ochrony danych osobowych w Biurze;
  29. archiwizowanie i zabezpieczanie korespondencji i innych dokumentów;
  30. wykonywanie innych poleceń Dyrektora Biura – Zastępcy Skarbnika Miasta Stołecznego Warszawy oraz Zastępców Dyrektora.
 
 
Wprowadził BZMW/mwygladacz 08-09-2009
Aktualizujący Nowak Remigiusz (Biuro Podatków i Egzekucji (PE)) 02-08-2019
Zatwierdzający Sobota Marta (Biuro Podatków i Egzekucji (PE)) 02-08-2019
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 03-08-2019
Liczba odwiedzin: 3166
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe