|
Adres 00-024 Warszawa Al. Jerozolimskie 28
pok. 300 |
Telefon 22 443 30 00, 22 443 30 01 |
Faks 22 443 30 02 |
Email Sekretariat.BOU@um.warszawa.pl |
Godziny pracy poniedziałek-piątek: 8.00-16.00 |
Kierownictwodyrektor Adam Grzegrzółka tel.: 22 443 30 00; 22 443 30 01, faks: 22 443 30 02, e-mail: Sekretariat.BOU@um.warszawa.pl Aleje Jerozolimskie 28, p. 300 | zastępca dyrektora Grażyna Zajączkowska tel.: 22 443 30 00, 22 443 30 01, faks: 22 443 30 02, e-mail: Sekretariat.BOU@um.warszawa.pl Aleje Jerozolimskie 28, p. 300 | zastępca dyrektora Jacek Paszkiet tel.: 22 443 30 00, 22 443 30 01, faks: 22 443 30 02, e-mail: Sekretariat.BOU@um.warszawa.pl Aleje Jerozolimskie 28, p. 300 |
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Biura Organizacji Urzędu należy w szczególności:
- zapewnianie sprawnego funkcjonowania Urzędu, w tym:
- opracowywanie celów długookresowych i krótkookresowych, w zakresie funkcjonowania Urzędu i realizacji zadań i monitorowanie ich realizacji,
- podejmowanie działań i inicjatyw w celu zwiększenia efektywności funkcjonowania Urzędu,
- podejmowanie działań służących koordynacji i udoskonalaniu współpracy poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,
- opracowywanie i wdrażanie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy, procedur wewnętrznego przepływu informacji o realizowanych zadaniach,
- współpraca z biurami Urzędu oraz urzędami dzielnic w zakresie jednolitej i spójnej polityki informacyjnej Urzędu,
- opracowywanie jednolitych standardów realizacji zadań w Urzędzie,
- dokonywanie analiz, przygotowywanie koncepcji i rozwiązań w zakresie wewnętrznych regulacji dotyczących organizacji pracy Urzędu,
- zapewnianie obsługi kancelaryjnej,
- prowadzenie archiwum zakładowego, w tym sprawowanie nadzoru merytorycznego nad filiami archiwum zakładowego,
- zapewnianie konserwacji dokumentów,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- wdrożenie i nadzór nad funkcjonowaniem elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z jednolitego rzeczowego wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw w Urzędzie,
- utrzymywanie i rozwój systemu zarządzania jakością,
- zapewnianie obsługi poligraficznej,
- realizowanie zadań i projektów zlecanych przez Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Skarbnika;współpraca z organami dzielnic, w tym koordynowanie zadań wynikających z nadzoru Prezydenta nad działalnością organów dzielnic;
- techniczno-organizacyjne przygotowywanie wyborów i referendów z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji dzielnic;
- nadzór nad uchwałami organów dzielnic m.st. Warszawy;
- współpraca ze związkami zawodowymi;
- realizacja zadań administratora danych osobowych w zakresie określonym w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz w Instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych;
- koordynowanie, nadzorowanie i kontrolowanie ochrony oraz bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie;
- szkolenie pracowników Urzędu w zakresie realizacji zadań ochrony oraz bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie;
- prowadzenie określonej przepisami prawa dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych.
|
|
|
Odnośniki W skład Biura wchodzą następujące wewnętrzne komórki organizacyjne, o ustalonych nazwach i symbolach kancelaryjnych:
|
|
|
|