Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Ochrony Środowiska > Dofinansowanie realizacji przedsięwzięć służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej > Osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, przedsiębiorcy, stowarzyszenia, fundacje i inne > Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest

  Drukuj
 

Szczegółowe zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest określone są w załączniku nr 6 do uchwały nr XIX/487/2019 Rady m.st. Warszawy z dnia 26.09.2019 r.

Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest należy składać do Biura Ochrony Środowiska w następujących terminach:
- od dnia 1 września roku poprzedzającego planowany rok realizacji inwestycji,
do dnia 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.

Dokumenty wymagane w zależności od potrzeby:

 
 
Wprowadził Brągoszewska Paulina (Dzielnica Wawer) 26-07-2011
Aktualizujący Baran Magdalena (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 10-06-2021
Zatwierdzający Baran Magdalena (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 10-06-2021
Publikujący Zawodnik-Moranowicz Ewa (Gabinet Prezydenta (GP)) 10-06-2021
Liczba odwiedzin: 10062
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe