Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Ochrony Środowiska > Dofinansowanie realizacji przedsięwzięć służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej > Osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, przedsiębiorcy, stowarzyszenia, fundacje i inne > Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów/odpadów zawierających azbest

  Drukuj
 

Szczegółowe zasady udzielania dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu
i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest określone są w załączniku nr 4 do uchwały nr XXXVIII/975/2016 Rady m.st. Warszawy z dnia 15.12.2016 r.

Wnioski o udzielenie dotacji na realizację inwestycji polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów/odpadów zawierających azbest należy składać w Biurze Ochrony Środowiska w następujących terminach:
a) od dnia 1 września do dnia 31 grudnia roku poprzedzającego planowany rok realizacji inwestycji,
b) od dnia 2 stycznia do dnia 31 marca roku, w którym planowana jest realizacja inwestycji.

 

 
 
Wprowadził Brągoszewska Paulina (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 26-07-2011
Aktualizujący Baran Magdalena (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 31-03-2017
Zatwierdzający Jedynak Dorota (Biuro Ochrony Środowiska (OŚ)) 31-03-2017
Publikujący Makarewicz Andrzej (Gabinet Prezydenta (GP)) 31-03-2017
Liczba odwiedzin: 4507
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt