|
|
Adres 00-095 Warszawa pl. Bankowy 2 |
Telefon Sekretariat: 22 443 15 00; Kancelaria: 22 443 15 26 (Wydziały Procesowe), 22 443 15 69, 22 443 15 72 (Wydziały Nieprocesowe) |
Faks 22 443 15 74 |
|
Godziny pracy Poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura
Do zakresu działania Zespołu Organizacyjno – Finansowego należy w szczególności:
-
1.Obsługa sekretarsko – asystencka Dyrektora i jego Zastępców, a w tym:
-
prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora i jego Zastępców,
-
obsługa spotkań organizowanych przez Biuro,
-
rejestracja pełnomocnictw i upoważnień Dyrektora oraz jego Zastępców;
-
Prowadzenie spraw finansowo – organizacyjnych, a w tym:
-
przygotowywanie projektów aktów prawnych z zakresu działalności Biura,
-
opracowywanie projektów procedur określających tryb załatwiania spraw z zakresu działalności Biura,
-
prowadzenie zbioru zarządzeń Prezydenta dotyczących spraw z zakresu działalności Biura,
-
przygotowywanie projektów opracowań, sprawozdań i analiz w zakresie działalności Biura, w tym dotyczących poprawy efektywności pracy oraz identyfikowania i rozwiązywania problemów organizacyjnych,
-
dbanie o właściwą organizację pracy, w tym poprzez egzekwowanie ustaleń poczynionych w związku z realizacją zadań określonych w lit. d,
-
realizowanie zadań związanych z wdrażaniem i utrzymywaniem Systemu Zarządzania Jakością,
-
prowadzenie wykazu interpelacji i zapytań radnych Rady m.st. Warszawy, radnych rad dzielnic oraz czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,
-
prowadzenie rejestru umów zawieranych w imieniu m.st. Warszawy przez Dyrektora Biura,
-
przygotowywanie projektów umów i porozumień zawieranych w imieniu m.st. Warszawy przez Dyrektora, w tym przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do zawierania umów w trybie przepisów o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad ich realizacją,
-
koordynacja realizacji zamówień publicznych w zakresie działalności Biura,
-
współpraca z Miejskim Centrum Sieci i Danych oraz biurem właściwym do spraw cyfryzacji miasta w zakresie wdrożenia i sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych i baz danych wykorzystywanych lub potrzebnych w pracy Biura oraz urządzeń technicznych potrzebnych i wykorzystywanych w bieżącej pracy,
-
prowadzenie biblioteki, w tym – ewidencji książek i czasopism oraz zbieranie i przygotowywanie zamówień książek i czasopism potrzebnych w bieżącej pracy Biura;
-
Prowadzenie spraw związanych z budżetem m.st. Warszawy w zakresie działalności Biura;
-
Prowadzenie we współpracy z biurem właściwym do spraw kadr i szkoleń spraw socjalno-kadrowych pracowników Biura, w tym kontakty dotyczące rekrutacji pracowników, przygotowywanie projektów opisów stanowisk i ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska urzędnicze;
-
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej, w tym przygotowanie zawieranych w imieniu m.st. Warszawy porozumień z okręgową radą adwokacką i okręgową izbą radców prawnych oraz umów z radcami prawnymi i adwokatami, na podstawie przepisów o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej. |
|
|
|
|
|
|
|
|