Wydział Marketingu (MM-MT)
Do zakresu działania Wydziału Marketingu należy w szczególności: prowadzenie działań marketingowych tworzących pozytywny wizerunek m.st. Warszawy; współpraca z biurami i urzędami dzielnic w zakresie działań promocyjnych; planowanie, zamawianie oraz dystrybucja materiałów ... [
zobacz więcej]
Wydział Projektów Internetowych (MM-PI)
Do zakresu działania Wydziału Projektów Internetowych należy w szczególności: współpraca z Wydziałem Projektowania Graficznego w zakresie nadzoru nad spójnym wizerunkiem m.st. Warszawy na stronach internetowych Urzędu; nadzorowanie przestrzegania zapisów Księgi Identyfikacji ... [
zobacz więcej]
Wydział Organizacyjno-Finansowy (MM-OF)
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Finansowego, należy w szczególności: prowadzenie obsługi kancelaryjnej i sekretarskiej Biura; prowadzenie we współpracy z biurem właściwym do spraw kadr i szkoleń, spraw kadrowych pracowników Biura oraz spraw dotyczących naborów ... [
zobacz więcej]
Wydział Prasowy (MM-PR)
utrzymywanie kontaktów z mediami; informowanie o działaniach Prezydenta m.st. Warszawy i Urzędu poprzez Rzeczników Prasowych. Wydział Prasowy realizuje swoje zadania w szczególności poprzez: prowadzenie działań informacyjnych Prezydenta; wspieranie działań informacyjnych dla ... [
zobacz więcej]
Wydział Projektów Miejskich (MM-PMI)
Do zakresu działania Wydziału Projektów Miejskich należy w szczególności: organizowanie i współorganizowanie imprez, w tym imprez masowych i wydarzeń, budujących/tworzących pozytywny wizerunek/markę m.st. Warszawy; organizowanie imprez cyklicznych i międzynarodowych o charakterze ... [
zobacz więcej]
Wydział Projektowania Graficznego (MM-PG)
Do zakresu działania Wydziału Projektowania Graficznego należy w szczególności: współpraca z biurami i urzędami dzielnic w zakresie projektowania graficznego; nadzorowanie spójnego wizerunku m.st. Warszawy; przygotowywanie i zamawianie materiałów graficznych dla kampanii informacyjnych ... [
zobacz więcej]
Wydział Zarządzania Marką Warszawa (MM-ZM)
Do zakresu działania Wydziału Zarządzania Marką należy w szczególności: budowanie marki Warszawa; opracowanie strategii marki Warszawa i nadzór nad jej realizowaniem; współpraca z biurami, urzędami dzielnic i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w zakresie tworzenia polityki promocyjnej ... [
zobacz więcej]
Wydział Badań i Analiz (MM-BA)
Do zakresu działania Wydziału Badań i Analiz należy w szczególności: koordynowanie i nadzorowanie badań społecznych i marketingowych realizowanych lub zamawianych przez Urząd; przygotowywanie i przeprowadzanie badań społecznych i marketingowych wspomagających realizację ... [
zobacz więcej]
Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych (MM-RP)
Do zakresu działania Samodzielnego Wieloosobowego Stanowiska Pracy Radców Prawnych należy obsługa prawna Biura, a w szczególności: udzielanie porad, wyjaśnień, konsultacji prawnych i wydawanie opinii prawnych na potrzeby Biura; opiniowanie w zakresie formalno-prawnej zgodności z prawem projektów ... [
zobacz więcej]
Wydział Komunikacji w Mediach Społecznościowych (MM-MS)
Do zakresu działania Wydziału Komunikacji w Mediach Społecznościowych należy w szczególności: prowadzenie profilu Prezydenta oraz prowadzenie i koordynacja innych profili m.st. Warszawy w serwisach społecznościowych; koordynowanie i nadzorowanie profili jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy i ... [
zobacz więcej]
Zespół Promocji Warszawskiej Wisły
Do zakresu działania Zespołu Promocji Warszawskiej Wisły należy: organizowanie i koordynowanie wydarzeń, kampanii i projektów animujących przestrzeń publiczną nad Wisłą; prowadzenie i koordynowanie działań promocyjnych w przestrzeni publicznej nad Wisłą; ... [
zobacz więcej]