|
|
Adres 00-095 Warszawa Senatorska 36 |
Telefon 22 44 33 174 |
Faks 22 44 30 032 |
Email sekretariat.bmm@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Wydziału Zarządzania Marką należy w szczególności:
- budowanie marki Warszawa;
- opracowanie strategii marki Warszawa i nadzór nad jej realizowaniem;
- współpraca z biurami, urzędami dzielnic i jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w zakresie tworzenia polityki promocyjnej oraz nadzór nad realizowaniem tej polityki;
- nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej m.st. Warszawy oraz koordynowanie i monitorowanie realizacji wytycznych dotyczących tego systemu, w tym spraw związanych z użytkowaniem herbu i barw m.st. Warszawy;
- prowadzenie konsultacji oraz warsztatów dotyczących marki Warszawa dla biur, urzędów dzielnic i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy oraz partnerów;
- współpraca z kluczowymi interesariuszami w celu budowania marki Warszawa oraz z podmiotami działającymi w obszarze marketingu miejsc;
- planowanie badań i analiz dotyczących znajomości i postrzegania marki Warszawa oraz monitoring badań marketingowych;
opiniowanie wniosków o udzielenie patronatu Prezydenta w zakresie zadań Biura.
|
|
|
|
|
|
|
|
|