Adres 00-095 Warszawa ul. Senatorska 36 Telefon 22 443 00 30 22 443 00 31 Faks 22 443 00 32 Email sekretariat.bmm@um.warszawa.pl Godziny pracy poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00 Kierownictwop.o. dyrektora Konrad Niklewiczzastępca dyrektora Karolina Gałeckazastępca dyrektora Kamil Dąbrowa Zakres działania wydziału biura I. Do zakresu działania Biura Marketingu Miasta należy w szczególności: koordynacja i nadzór nad badaniami realizowanymi lub zamawianymi przez Urząd; przygotowywanie i realizacja badań wspomagających realizację zadań m.st. Warszawy; sporządzanie analiz społecznych dotyczących m.st. Warszawy oraz koordynacja analiz społecznych zamawianych przez biura; realizacja polityki informacyjnej Prezydenta, w tym: a) prowadzenie działań informacyjnych Prezydenta, b) koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych działań informacyjnych prowadzonych przez biura oraz dzielnice, c) monitoring mediów i prowadzenie dokumentacji prasowej, d) utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, e) przygotowywanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy; prowadzenie dokumentacji wizualnej wydarzeń organizowanych przez m.st. Warszawę; wspieranie i koordynowanie działań informacyjnych dla mieszkańców m.st. Warszawy prowadzonych przez biura i dzielnice; wspieranie realizacji zadań Rzecznika prasowego; budowanie marki Warszawa; koordynacja spraw związanych z użytkowaniem herbu i barw m.st. Warszawy; realizacja polityki promocyjnej m.st. Warszawy; koordynacja i nadzór nad wykonywaniem przez dzielnice zadań z zakresu promocji dzielnic, w celu zapewnienia spójnej polityki promocyjnej m.st. Warszawy; opracowanie i prowadzenie serwisu internetowego m.st. Warszawy www.um.warszawa.pl oraz nadzór i koordynacja nad stronami internetowymi oraz profilami w serwisach społecznościowych, prowadzonymi przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy i osoby prawne m.st. Warszawy; prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie zadań Biura; organizacja i współorganizacja imprez cyklicznych i międzynarodowych oraz innych wydarzeń, jako elementów wizerunkowych m.st. Warszawy; II. Przy Pomocy Biura wykonywany jest nadzór nad działalnością: jednostki budżetowej – Stołeczne Biuro Turystyki. III. W strukturze organizacyjnej Biura działa Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego, do zadań których należy w szczególności: reprezentowanie Urzędu w kontaktach ze środkami masowego przekazu; analizowanie materiałów prasowych, przygotowywanie strategii informacyjnej i koordynowanie polityki informacyjnej Prezydenta; kierowanie działalnością informacyjną w sytuacji kryzysowej. Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego wykonują zadania przy pomocy Wydziału Prasowego. Dodatkowe informacje Wewnętrzny regulamin organizacyjny Biura Marketingu Miasta Urzędu m.st. Warszawy Schemat organizacyjny biura Wniosek o udostępnienie na preferencyjnych warunkach pomieszczeń PKiN Odnośniki W Biurze Marketingu Miasta działają: Wydział Badań i Analiz - MM-BA Wydział Marketingu - MM-MT Wydział Komunikacji w Mediach Społecznościowych - MM-MS Wydział Organizacyjno-Finansowy - MM-OF Wydział Prasowy - MM-PR Wydział Projektów Internetowych - MM-PI Wydział Projektów Miejskich - MM-PMI Wydział Projektowania Graficznego - MM-PG Wydział Zarządzania Marką Warszawa- MM-ZM Zespół Promocji Warszawskiej Wisły - MM- WI Samodzielnie Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych - MM-RP