|
Biuro Marketingu Miasta (MM)
|
|
|
|
|
|
|
Adres 00-095 Warszawa ul. Senatorska 36 |
Telefon 22 443 00 30 22 443 00 31 |
Faks 22 443 00 32 |
Email sekretariat.bmm@um.warszawa.pl |
Godziny pracy poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00 |
Kierownictwop.o. dyrektora Katarzyna Sokołowska tel.: 22 443 00 30, e-mail: sekretariat.bmm@um.warszawa.pl ul. Senatorska 36, p. 202 | zastępca dyrektora Wojciech Śmiech tel.: 22 325 93 18, e-mail: wydzialprasowy@um.warszawa.pl pl. Bankowy 3/5, p. 110 | zastępca dyrektora Radosław Kasyk tel.: 22 443 00 30, e-mail: sekretariat.bmm@um.warszawa.pl ul. Senatorska 36, p. 205 | zastępca dyrektora Kamil Dąbrowa tel.: 22 443 00 31, e-mail: sekretariat.bmm@um.warszawa.pl ul. Senatorska 36, p. 204 | rzeczniczka prasowa Monika Beuth-Lutyk tel.: 22 44 33 380, kom.: 510 205 503, e-mail: wydzialprasowy@um.warszawa.pl pl. Bankowy 3/5, p. 6 | rzecznik prasowy Jakub Leduchowski tel.: +48223259339, e-mail: wydzialprasowy@um.warszawa pl. Bankowy 3/5, p. 105 |
|
|
Zakres działania wydziału biura I. Do zakresu działania Biura Marketingu Miasta należy w szczególności:
- realizacja polityki informacyjnej Prezydenta, w tym:
a) prowadzenie działań informacyjnych Prezydenta, b) koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych działań informacyjnych prowadzonych przez biura oraz dzielnice, c) monitoring mediów i prowadzenie dokumentacji prasowej, d) utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, e) przygotowywanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy;
- prowadzenie dokumentacji wizualnej wydarzeń organizowanych przez m.st. Warszawę;
- wspieranie i koordynowanie działań informacyjnych dla mieszkańców m.st. Warszawy prowadzonych przez biura i dzielnice;
- wspieranie realizacji zadań Rzecznika prasowego;
- budowanie marki Warszawa;
- koordynacja spraw związanych z użytkowaniem herbu i barw m.st. Warszawy;
- realizacja polityki promocyjnej m.st. Warszawy;
- koordynacja i nadzór nad wykonywaniem przez dzielnice zadań z zakresu promocji dzielnic, w celu zapewnienia spójnej polityki promocyjnej m.st. Warszawy;
- opracowanie i prowadzenie serwisu internetowego m.st. Warszawy www.um.warszawa.pl oraz nadzór i koordynacja nad stronami internetowymi oraz profilami w serwisach społecznościowych, prowadzonymi przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy i osoby prawne m.st. Warszawy;
- prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie zadań Biura;
- organizacja i współorganizacja imprez cyklicznych i międzynarodowych oraz innych wydarzeń, jako elementów wizerunkowych m.st. Warszawy;
II. Przy Pomocy Biura wykonywany jest nadzór nad działalnością:
- jednostki budżetowej – Stołeczne Biuro Turystyki.
III. W strukturze organizacyjnej Biura działa Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego, do zadań których należy w szczególności:
- reprezentowanie Urzędu w kontaktach ze środkami masowego przekazu;
- analizowanie materiałów prasowych, przygotowywanie strategii informacyjnej i koordynowanie polityki informacyjnej Prezydenta;
- kierowanie działalnością informacyjną w sytuacji kryzysowej.
Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego wykonują zadania przy pomocy Wydziału Prasowego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liczba odwiedzin: 73095
|
1/14/2020 | zmiana | emarszalek ( Biuro Marketingu Miasta (MM) ) |
1/14/2020 | zmiana | emarszalek ( Biuro Marketingu Miasta (MM) ) |
1/14/2020 | zmiana | emarszalek ( Biuro Marketingu Miasta (MM) ) |
1/2/2019 | zmiana | emarszalek ( Biuro Marketingu Miasta (MM) ) |
1/3/2018 | zmiana | Czubak Emma ( Biuro Marketingu Miasta (MM) ) |
1 2 3 4 5 |
|
|
|
|
|
|
|