Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Marketingu Miasta > Biuro Marketingu Miasta (MM)

Biuro Marketingu Miasta (MM)

  Drukuj
 
Adres

00-095 Warszawa
ul. Senatorska 36

Telefon
22 443 00 30
22 443 00 31
Faks
22 443 00 32
Email
sekretariat.bmm@um.warszawa.pl
Godziny pracy
poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00
Kierownictwo
p.o. dyrektora Katarzyna Pienkowska
tel.: 22 443 00 30, faks: 22 443 00 32, e-mail: sekretariat.bmm@warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 202
zastępca dyrektora Kamil Dąbrowa
tel.: 22 44 333 80, e-mail: wydzialprasowy@um.warszawa.pl
pl. Bankowy 3/5, p. 106
p.o. zastępcy dyrektora Konrad Niklewicz
tel.: 22 443 00 30; 22 443 00 31, faks: 22 443 00 32, e-mail: sekretariat.bmm@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 36, p. 202
Zakres działania wydziału biura

I. Do zakresu działania Biura Marketingu Miasta należy w szczególności:

  • koordynacja i nadzór nad badaniami realizowanymi lub zamawianymi przez Urząd;
  • przygotowywanie i realizacja badań wspomagających realizację zadań m.st. Warszawy;
  • sporządzanie analiz społecznych dotyczących m.st. Warszawy oraz koordynacja analiz społecznych zamawianych przez biura;
  • realizacja polityki informacyjnej Prezydenta, w tym:
    a) prowadzenie działań informacyjnych Prezydenta,
    b) koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych działań informacyjnych prowadzonych przez biura oraz dzielnice,
    c) monitoring mediów i prowadzenie dokumentacji prasowej,
    d) utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami,
    e) przygotowywanie materiałów informacyjnych dla dziennikarzy;
  • prowadzenie dokumentacji wizualnej wydarzeń organizowanych przez m.st. Warszawę;
  • wspieranie i koordynowanie działań informacyjnych dla mieszkańców m.st. Warszawy prowadzonych przez biura i dzielnice;
  • wspieranie realizacji zadań Rzecznika prasowego;
  • budowanie marki Warszawa;
  • koordynacja spraw związanych z użytkowaniem herbu i barw m.st. Warszawy;
  • realizacja polityki promocyjnej m.st. Warszawy;
  • koordynacja i nadzór nad wykonywaniem przez dzielnice zadań z zakresu promocji dzielnic, w celu zapewnienia spójnej polityki promocyjnej m.st. Warszawy;
  • opracowanie i prowadzenie serwisu internetowego m.st. Warszawy www.um.warszawa.pl oraz nadzór i koordynacja nad stronami internetowymi oraz profilami w serwisach społecznościowych, prowadzonymi przez jednostki organizacyjne m.st. Warszawy i osoby prawne m.st. Warszawy;
  • prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie zadań Biura;
  • organizacja i współorganizacja imprez cyklicznych i międzynarodowych oraz innych wydarzeń, jako elementów wizerunkowych m.st. Warszawy;

II. Przy Pomocy Biura wykonywany jest nadzór nad działalnością:

  1. jednostki budżetowej – Stołeczne Biuro Turystyki.

III. W strukturze organizacyjnej Biura działa Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego, do zadań których należy w szczególności:

  • reprezentowanie Urzędu w kontaktach ze środkami masowego przekazu;
  • analizowanie materiałów prasowych, przygotowywanie strategii informacyjnej i koordynowanie polityki informacyjnej Prezydenta;
  • kierowanie działalnością informacyjną w sytuacji kryzysowej.

Rzecznik prasowy oraz zastępcy Rzecznika prasowego wykonują zadania przy pomocy Wydziału Prasowego.


 

 

 
 
Wprowadził Czubak Emma (MM) (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 31-07-2015
Aktualizujący Czubak Emma (MM) (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 14-01-2020
Zatwierdzający Leśniewska Marzena (Biuro Marketingu Miasta (MM)) 14-01-2020
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 14-01-2020
Liczba odwiedzin: 48747
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe