Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy

Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Infrastruktury > Wydziały > Wydział Komunikacji Społecznej (IN-NKS) > Wydział Komunikacji Społecznej (IN-NKS)

Wydział Komunikacji Społecznej (IN-NKS)

  Drukuj
 
Adres
00-683 Warszawa
ul. Marszałkowska 77/79
p. I pok. 118, 120
Telefon
22 443 22 95; 22 443 22 79;22 443 22 71;22 443 36 06
Faks
22 443 35 87
Email
Sekretariat.BI@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek  8.00 - 16.00
Kierownictwo
naczelnik Jakub Turek
tel.: 22 443 22 95, kom.: 726 086 527, faks: 22 443 35 87, e-mail: Sekretariat.BI@um.warszawa.pl
ul. Marszałkowska 77/79, p. 120
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Komunikacji Społecznej należy w szczególności:

  1. realizowanie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do mieszkańców Miasta w zakresie działania Biura i we współpracy z biurem właściwym do spraw marketingu Miasta, w tym:
    a) organizowanie i przygotowywanie materiałów na konferencje prasowe oraz inne spotkania o charakterze informacyjnym,
    b) przygotowywanie materiałów informacyjnych w formie broszur, ulotek i grafik dotyczących działalności inwestycyjnej Miasta, a także dystrybucja materiałów promocyjnych Miasta,
    c) redagowanie i publikowanie materiałów w PIUW w zakresie działalności Biura i zgodnie z polityką informacyjną Miasta,
    d) obsługa i popularyzacja serwisu Infoulice, w ramach PIUW oraz w mediach społecznościowych, a także za pomocą aplikacji informacyjnych, skierowanych do mieszkańców, zgodnie z polityką informacyjną Miasta,
    e) współpraca z innymi biurami, dzielnicami oraz jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy w realizacji polityki informacyjnej;
  2. opracowywanie planów i sprawozdań dotyczących komunikacji społecznej;
  3. redagowanie stron Biuletynu Informacji Publicznej, w zakresie Biura;
  4. koordynowanie spraw związanych z systemem 19115, w zakresie działania Biura;
  5. koordynowanie przygotowywania odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje, wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz interpelacje i zapytania radnych z zakresu zadań drogowych i zbiorowego transportu publicznego;
  6. promowanie działalności Miasta w zakresie efektywności energetycznej oraz ochrony środowiska, w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi Biura, właściwymi biurami oraz innymi podmiotami;
  7. koordynowanie prac, w zakresie działania Biura, związanych z konsultacjami społecznymi, w tym współpraca z biurem właściwym do spraw konsultacji społecznych;
  8. koordynowanie i nadzór nad programem usuwania barier architektonicznych w przestrzeni Miasta;
  9. koordynowanie spraw budżetu obywatelskiego w Mieście, w zakresie działania Biura;
  10. inicjowanie programów edukacyjnych i informacyjnych mających na celu poprawę bezpieczeństwa w środkach publicznego transportu zbiorowego.
 
 
Wprowadził Waker Dorota (IN) (Biuro Infrastruktury (IN)) 07-10-2019
Aktualizujący Walczyk Katarzyna (IN) (Biuro Infrastruktury (IN)) 11-05-2021
Zatwierdzający Turek Jakub (Biuro Infrastruktury (IN)) 11-05-2021
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 11-05-2021
Liczba odwiedzin: 1428
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe