|
|
Adres Marszałkowska 77/79
00-683 Warszawa
p. II, pok. 236, 207, 237 |
Telefon 22 443 22 90; 22 443 32 92; 22 443 22 78; 22 443 22 80; 22 443 22 84 |
Faks 22 443 35 87 |
Email Sekretariat.BI@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - Piątek 8.00 - 16.00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Wydziału Planowania należy w szczególności:
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta, dzielnicami oraz innymi podmiotami planującymi oraz realizującymi swoje zadania z zakresu infrastruktury sieciowej oraz drogowej w pasie drogowym na terenie Miasta;
- pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie w serwisach eInwestycje i eRoboty informacji o planowanych lub realizowanych inwestycjach drogowych, inwestycjach z zakresu infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym, remontach dróg i infrastruktury technicznej, imprezach masowych, inwestycjach kubaturowych oraz innych inwestycjach i remontach, których realizacja może mieć istotny wpływ na drożność komunikacyjną Miasta;
- analizowanie wzajemnych zależności pomiędzy planowanymi oraz realizowanymi inwestycjami i remontami oraz wpływu na drożność komunikacyjną Miasta;
- grupowanie inwestycji i remontów w rejony inwestycyjne, w celu objęcia ich procesem koordynacji;
- opracowywanie harmonogramów realizacji inwestycji i remontów zgrupowanych w rejony inwestycyjne;
- sporządzanie opinii o warunkach realizacji inwestycji w celu uniknięcia kolizji z innymi realizowanymi oraz planowanymi inwestycjami i remontami lub imprezami masowymi;
- udział w przygotowywaniu wniosków i uwag do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta, w zakresie zadań Wydziału;
- udział w opracowywaniu wniosków o rezerwację lub zmiany planowanych w budżecie Miasta wydatków i zakresów rzeczowych zadań inwestycyjnych, podlegających koordynacji, w zakresie zadań Wydziału;
- administrowanie i nadzór nad działaniem serwisów eInwestycje i eRoboty oraz wspieranie techniczne użytkowników tych serwisów;
- zapewnienie rozwoju serwisów eInwestycje i eRoboty jako ogólnomiejskiej platformy wymiany informacji o planowanych lub realizowanych inwestycjach i remontach, w tym aktualnie prowadzonych robotach w pasie drogowym na terenie Miasta;
- nadzór nad działaniem oraz współpraca przy rozwoju serwisu Infoulice;
- przygotowanie i koordynowanie opracowywanych przez inne właściwe wewnętrzne komórki organizacyjne Biura materiałów na spotkania, debaty i narady koordynacyjne oraz sporządzanie z nich protokołów i rejestrowanie ich w serwisie eInwestycje;
- współpraca z koordynatorami dzielnicowymi w zakresie planów budowy i remontów dróg i infrastruktury technicznej w pasie drogowym wraz z aktualizacją bazy serwisu eInwestycje;
- analizowanie zależności pomiędzy planowanymi i realizowanymi inwestycjami i remontami na potrzeby usuwania barier architektonicznych, w oparciu o dane zapisane w serwisie eInwestycje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|