|
|
Adres 00-950 Warszawa pl. Bankowy 3/5 |
Telefon 22 443 10 28 22 443 10 30
Zaproszenia: 22 443 10 47, 22 443 10 41 Patronaty: 22 443 10 46, 22 443 10 42 Spotkania z mieszkańcami: 22 443 11 01 Informacja dot. przesłanych pism: 22 443 10 77, 22 443 10 31, 22 443 10 30 |
Faks 22 443 99 56 22 443 99 57 |
Email Sekretariat.GP@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00 |
Kierownictwodyrektor Wioletta Paprocka-Ślusarska tel.: 22 443 10 29, faks: 22 443 99 56, e-mail: Sekretariat.GP@um.warszawa.pl pl. Bankowy 3/5, p. 123 | zastępca dyrektora Joanna Siedlanowska tel.: 22 443 10 30, 22 443 10 31, 22 443 10 77, faks: 22 443 99 56, e-mail: Sekretariat.GP@um.warszawa.pl pl. Bankowy 3/5, p. 20 | p.o. zastępcy dyrektora Łukasz Pawłowski tel.: 22 443 10 28, faks: 22 443 99 56, e-mail: Sekretariat.GP@um.warszawa.pl pl. Bankowy 3/5, p. p. 21 |
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Gabinetu Prezydenta należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjna i sekretarska Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Dyrektora Magistratu;
- organizowanie wykonywania funkcji reprezentacyjnych przez Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Skarbnika;
- koordynowanie kontaktów Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza, Skarbnika, Dyrektora Magistratu oraz Dyrektorów Koordynatorów z Radą m.st. Warszawy;
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem posiedzeń zespołów i komisji obsługiwanych przez Gabinet Prezydenta;
- koordynowanie:
- opracowywania projektów wewnętrznych aktów prawnych, z wyłączeniem Regulaminu oraz wewnętrznych regulaminów organizacyjnych biur i urzędów dzielnic,
- spraw związanych z przygotowywaniem odpowiedzi na interwencje posłów i senatorów;
- kontrolowanie prawidłowości i kompletności projektów dokumentów przedkładanych do podpisu Prezydenta, zastępców Prezydenta oraz Sekretarza, w tym projektów zarządzeń, instrukcji, upoważnień i pełnomocnictw;
- koordynowanie realizacji przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego oraz aktów wewnętrznych regulujących zasady i tryb dostępu do informacji publicznej oraz udostępniania lub przekazywania informacji sektora publicznego w Urzędzie oraz prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy;
- prowadzenie:
- Centralnego Rejestru Wniosków o Udostępnienie Informacji Publicznej,
- Centralnego Rejestru Wniosków o Ponowne Wykorzystywanie Informacji Sektora Publicznego,
- rejestru pełnomocnictw i upoważnień Prezydenta,
- rejestru zarządzeń Prezydenta;
- współpraca ze związkami jednostek samorządu terytorialnego, organizacjami gospodarczymi oraz innymi organizacjami;
- zapewnienie Prezydentowi, zastępcom Prezydenta oraz Sekretarzowi współpracy ekspertów spoza Urzędu.
|
|
|
Odnośniki Wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Gabinetu Prezydenta są:
|
|
|
Załączniki
- regulamin organizacyjny - zarządzenie nr 546/2020 z 29 kwietnia 2020 r.
|
|
|