Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Gabinet Prezydenta > Wydziały > Wydział Ustroju Miasta (GP-WU) > Wydział Ustroju Miasta (GP-WU)

Wydział Ustroju Miasta (GP-WU)

  Drukuj
 
Adres
00-950 Warszawa
pl. Bankowy 3/5, pok. 20, 22
Telefon
22 443 10 30
22 443 10 31
22 443 10 36
22 443 10 77
22 443 10 81
Faks
22 443 99 57
Email
Sekretatiat.GP@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Kierownictwo
naczelnik Iwona Posiada
tel.: 22 443 10 81, faks: 22 443 99 57, e-mail: Sekretariat.GP@um.warszawa.pl
pl. Bankowy 3/5, p. 22
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Ustroju Miasta należy w szczególności:

  1. koordynowanie opracowywania projektów aktów prawa miejscowego o charakterze ustrojowym;
  2. koordynowanie spraw związanych z projektami wewnętrznych aktów prawnych przedłożonych do Gabinetu do uzgodnienia;
  3. wykonywanie obsługi kancelaryjnej Gabinetu;
  4. kontrolowanie prawidłowości i kompletności projektów dokumentów przedkładanych do podpisu Prezydenta, z wyłączeniem projektów pełnomocnictw, upoważnień, zarządzeń i instrukcji.
Dodatkowe informacje

Dział Koordynacji Opracowywania Aktów Ustrojowych (GP-WU-A)
pok. 22
tel. 22 443 10 36, 22 443 10 12

Do zakresu działania Działu Koordynacji Opracowywania Aktów Ustrojowych  należy w szczególności:

  1. koordynowanie opracowywania projektów aktów prawa miejscowego o charakterze ustrojowym;
  2. opracowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, w tym dotyczących wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Gabinetu;
  3. koordynowanie spraw związanych z projektami wewnętrznych aktów prawnych przedłożonych do Gabinetu do uzgodnienia.

Dział - Kancelaria Gabinetu Prezydenta (GP-WU-K)
pok. 20
tel. 22 443 10 30, 22 443 10 31, 22 443 10 77

Do zakresu działania Działu - Kancelaria Gabinetu Prezydenta,należy w szczególności:

  1. wykonywanie obsługi kancelaryjnej Gabinetu;
  2. przekazywanie przesyłek wewnętrznych adresowanych do Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza oraz Dyrektora Magistratu;
  3. wstępna kontrola formalna prawidłowości i kompletności projektów dokumentów przedkładanych do podpisu Prezydenta z wyłączeniem projektów pełnomocnictw, upoważnień, zarządzeń i instrukcji.
 
 
Wprowadził Łukasz Czupryński 21-05-2007
Aktualizujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 07-06-2019
Zatwierdzający Antczak Robert (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 07-06-2019
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 07-06-2019
Liczba odwiedzin: 13408
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe