Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Gabinet Prezydenta > Wydziały > Wydział Koordynacji Spotkań Prezydenta z Mieszkańcami (GP-KM) > Wydział Koordynacji Spotkań Prezydenta z Mieszkańcami (GP-KM)

Wydział Koordynacji Spotkań Prezydenta z Mieszkańcami (GP-KM)

  Drukuj
 
Adres

00-950 Warszawa

pl. Bankowy 3/5, pok. 22

Telefon
22 443 11 01
Email
Sekretatiat.GP@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
Kierownictwo
Piotr Napłoszek
tel.: 22 443 11 01, faks: 22 443 99 66, e-mail: sekretariat.GP@um.warszawa.pl
pl. Bankowy 3/5, p. 22
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Koordynacji Spotkań Prezydenta z Mieszkańcami należy w szczególności koordynowanie realizacji wystąpień mieszkańców w sprawie spotkań kierowanych do Prezydenta, w tym:

  • bezpośrednia obsługa wniosków o spotkanie z Prezydentem;
  • monitorowanie realizacji wniosków przekazanych do podmiotów współpracujących przy realizacji wniosków;
  • utrzymywanie kontaktu z mieszkańcami, którzy przedstawili swoje sprawy Prezydentowi;
  • utrzymywanie kontaktu z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie bieżącej pracy Wydziału w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi mieszkańców;
  • monitorowanie stopnia realizacji celów zaprezentowanych mieszkańcom.
 
 
Wprowadził Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 04-12-2019
Aktualizujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 12-05-2020
Zatwierdzający Antczak Robert (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 12-05-2020
Publikujący Rysiewska-Dąbkowska Faustyna (Gabinet Prezydenta (GP)) 12-05-2020
Liczba odwiedzin: 389
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe