Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Centrum Obsługi Podatnika > Centrum Obsługi Podatnika

Centrum Obsługi Podatnika

  Drukuj
 
Adres

ul. Obozowa 57
01-161 Warszawa

Telefon
22 443 09 00
22 443 09 01
Faks
22 443 09 02
Email
Sekretariat.BPiE@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Kierownictwo
dyrektor Joanna Gutkowska
tel.: 22 443 09 00, 22 443 09 01, faks: 22 443 09 02, e-mail: j.gutkowska@um.warszawa.pl
ul. Obozowa 57, p. 5.09
zastępca dyrektora Marta Sobota
tel.: 22 443 09 00 22 443 09 01, faks: 22 443 09 02, e-mail: msobota@um.warszawa.pl
ul. Obozowa 57, p. 5.06
zastępca dyrektora Sylwia Rabantek
tel.: 22 443 09 00, 22 443 09 01, faks: 22 443 09 02
ul. Obozowa 57, p. 5.08
zastępca dyrektora Zenon Kałaska
tel.: 22 443 09 00; 22 443 09 01, faks: 22 443 09 02, e-mail: zkalaska@um.warszawa.pl
ul. Obozowa 57, p. 5.07
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Centrum Obsługi Podatnika należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw z zakresu podatków, opłat lokalnych i opłaty skarbowej,
  2. prowadzenie spraw z zakresu należności podatkowych, dla których organem podatkowym jest naczelnik urzędu skarbowego, a które stanowią dochody podatkowe budżetu m.st. Warszawy,
  3. prowadzenie spraw związanych z umarzaniem i udzielaniem ulg w spłacie wierzytelności m.st. Warszawy,
  4. prowadzenie księgowości podatkowej,
  5. prowadzenie egzekucji należności pieniężnych, dla których ustalania lub określania i pobierania właściwy jest Prezydent,
  6. kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania,
  7. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie podatków, opłat lokalnych i opłaty skarbowej oraz egzekucji administracyjnej należności pieniężnych m.st. Warszawy,
  8. koordynacja sprawozdawczości z udzielonej pomocy publicznej, dla której organem udzielającym jest Prezydent,
  9. koordynacja i nadzór nad wykonywaniem przez dzielnice zadań z zakresu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej, podatku rolnego i leśnego,
  10. przygotowywanie projektów uchwał okołobudżetowych.
Dodatkowe informacje

Wewnętrzne komórki organizacyjne Centrum Obsługi Podatnika:

  1. I Wydział Podatków - COP-1
  2. II Wydział Podatków - COP-2
  3. III Wydział Podatków - COP-3
  4. IV Wydział Podatków - COP-4
  5. V Wydział Podatków - COP-5
  6. VI Wydział Podatków - COP-6
  7. VII Wydział Podatków - COP-7
  8. VIII Wydział Podatków - COP-8
  9. IX Wydział Podatków - COP-9
  10. X Wydział Podatków - COP-10
  11. XI Wydział Podatków - COP-11
  12. Wydział Opłaty Skarbowej - COP-12
  13. Wydział Ulg i Orzecznictwa Podatkowego - COP-13
  14. Wydział Kontroli Podatkowej COP-14
  15. Wydział Planowania, Sprawozdawczości i Księgowości Podatkowej - COP-15
  16. Wydział Księgowości Podatkowej i Egzekucyjnej - COP-16
  17. Wydział Księgowości Podatkowej - COP-17
  18. Wydział Windykacji Podatkowej - COP-18
  19. I Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-19
  20. II Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-20
  21. III Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-21
  22. IV Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-22
  23. V Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-23
  24. VI Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych COP-24
  25. VII Wydział Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych oraz Ewidencji i Sprawozdawczości COP-25
  26. Wydział Orzecznictwa Egzekucyjnego COP-26 
  27. Wydział Organizacyjno-Administracyjny COP-27
  28. Wydział Efektywności i Jakości Pracy - COP-28
  29. Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych COP-29
Odnośniki

Platforma ePuap

 
 
Wprowadził Sebastian Osiecki 22-06-2007
Aktualizujący Nowak Remigiusz (COP) (Centrum Obsługi Podatnika (COP)) 01-10-2019
Zatwierdzający Sobota Marta (COP) (Centrum Obsługi Podatnika (COP)) 01-10-2019
Publikujący Makarewicz Andrzej (Gabinet Prezydenta (GP)) 02-10-2019
Liczba odwiedzin: 171897
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe