Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy


Menu

Bieżący katalog: Wydział Efektywności i Jakości Pracy (COP-28)

Katalog wyżej: Wydziały

Lista artykułów:


Wydział Efektywności i Jakości Pracy - COP-28

Adres

ul. Obozowa 57

01-161 Warszawa

Faks
22 443 09 02
Email
Sekretariat.COP@um.warszawa.pl
Godziny pracy
poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Efektywności i Jakości Pracy należy w szczególności:

  1. koordynowanie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością w zakresie dotyczącym Biura;
  2. wykonywanie zadań z obszaru zarządzania ryzykiem w zakresie dotyczącym Biura;
  3. koordynowanie spraw związanych z projektem Samokształcenie w Urzędzie w zakresie dotyczącym pracowników Biura;
  4. koordynowanie spraw związanych z różnymi formami podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Biura;
  5. badanie efektywności wykorzystania zasobów kadrowych w Biurze;
  6. projektowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących procesy w ramach zadań realizowanych przez Biuro;
  7. przygotowywanie wniosków w sprawach naboru wewnętrznego i zewnętrznego na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Biurze;
  8. opracowywanie i wdrażanie mechanizmów wspierających wzrost poziomu motywacji u pracowników Biura;
  9. opracowywanie odpowiedzi na wnioski w zakresie informacji publicznej będącej we właściwości Biura;
  10. prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej będącej we właściwości Biura;
  11. aktualizowanie strony internetowej Miasta w części dotyczącej Biura;
  12. koordynowanie spraw dotyczących kart informacyjnych w części dotyczącej właściwości Biura;
  13. prowadzenie Intranetu dla Biura;
  14. udostępnianie pracownikom informacji o celach, planach i strategii rozwoju Biura;
  15. udostępnianie pracownikom informacji o wynikach pracy poszczególnych wewnętrznych komórek organizacyjnych Biura;
  16. analiza realizowanych w Biurze spraw podatkowych, na podstawie których możliwe jest udzielanie pomocy publicznej z budżetu Miasta;
  17. opiniowanie projektów uchwał Rady Miasta Stołecznego Warszawy w sprawach podatkowych realizowanych w Biurze, na podstawie których możliwe jest udzielanie pomocy publicznej z budżetu Miasta;
  18. analiza realizowanych w Biurze spraw egzekucyjnych pod kątem pomocy publicznej;
  19. opracowywanie projektów programów pomocowych umożliwiających udzielanie pomocy publicznej w zakresie spraw podatkowych realizowanych w Biurze;
  20. przygotowywanie i przekazywanie do właściwego biura danych niezbędnych do przygotowania sprawozdań z udzielonej w Mieście pomocy publicznej dla Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Ministra Finansów oraz Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi;
  21. przygotowywanie i przekazywanie do właściwego biura danych niezbędnych do opracowania wykazów osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłaty skarbowej, udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty zapłatę należności w kwocie przewyższającej 500 zł, zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych;
  22. sporządzanie projektów zaświadczeń o udzielonej w Biurze pomocy de minimis w odniesieniu do ulg udzielanych na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa;
  23. sporządzanie dla podatników Biura projektów zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis w odniesieniu do wydatków dokonanych z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przez zakłady pracy chronionej.


Wprowadził Nowak Remigiusz (COP) (Centrum Obsługi Podatnika (COP)) 2019-09-25
Aktualizujący Nowak Remigiusz (COP) (Centrum Obsługi Podatnika (COP)) 2019-10-01
Zatwierdzający Sobota Marta (COP) (Centrum Obsługi Podatnika (COP)) 2019-10-01
Publikujący Makarewicz Andrzej (Gabinet Prezydenta (GP)) 2019-10-02
Wersja standardowa