|
|
Adres ul. Obozowa 57 01-161 Warszawa |
Telefon 22 443 09 05 |
Faks 22 443 09 02 |
Email Sekretariat.COP@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania I Wydziału Egzekucji Administracyjnej Należności Pieniężnych należy prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących należności pieniężnych, dla których ustalania lub określania i pobierania jest właściwy Prezydent, w tym w szczególności:
- nadawanie klauzuli organu egzekucyjnego o skierowaniu tytułu wykonawczego do egzekucji administracyjnej;
- dokonywanie czynności egzekucyjnych i stosowanie środków egzekucyjnych, określonych przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w szczególności poprzez egzekucję z pieniędzy, wynagrodzenia za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego oraz ubezpieczenia społecznego, renty socjalnej, rachunków bankowych oraz innych wierzytelności pieniężnych;
- dokonywanie zajęć ruchomości;
- spisywanie protokołu o stanie majątkowym zobowiązanego;
- przeprowadzanie kontroli u dłużników zajętych wierzytelności;
- rozliczanie kwot uzyskanych w wyniku prowadzonej egzekucji administracyjnej;
- przekazywanie wyegzekwowanych kwot na właściwe rachunki bankowe;
- przygotowywanie projektów postanowień;
- współpraca z urzędami skarbowymi oraz innymi instytucjami i organami w zakresie prowadzonego administracyjnego postępowania egzekucyjnego;
- występowanie do Wydziału Orzecznictwa Egzekucyjnego o dokonanie zabezpieczenia w postaci hipoteki przymusowej oraz zastawu skarbowego na majątku zobowiązanego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|