|
Adres 00-095 Warszawa pl. Bankowy 2 |
Telefon 22 325 90 00 |
Faks 22 325 90 02 |
Email Sekretariat.BCM@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Biura Cyfryzacji Miasta należy w szczególności:
- opracowywanie i realizacja we współpracy z Miejskim Centrum Sieci i Danych projektów cyfryzacji w Urzędzie;
- wdrożenie, rozwój i utrzymanie modelu architektury informacyjnej m.st. Warszawy;
- koordynacja i monitorowanie działań w zakresie wdrażania projektów cyfryzacji przy wykorzystaniu dostępnych technologii informatycznych wpisujących się w strategię rozwoju m. st. Warszawy;
- rozwój i utrzymanie systemów informatycznych Urzędu;
- sprawowanie we współpracy z Miejskim Centrum Sieci i Danych nadzoru merytorycznego nad wydziałami dla dzielnicy właściwymi w sprawach zapewnienia obsługi teleinformatycznej;
- ocena merytoryczna i opiniowanie zgłoszonych projektów związanych z cyfryzacją Urzędu i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy;
- realizacja i utrzymanie portfela projektów cyfryzacji;
- analiza i ocena stanu cyfrowych źródeł danych m.st. Warszawy w celu ich wykorzystania i udostępniania wraz z prowadzeniem procedur sporządzania rejestrów źródeł cyfrowych;
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi w celu pozyskiwania innowacji cyfrowych;
- rozwój i budowa rozwiązań z chmury obliczeniowej dostarczonej przez zewnętrznych partnerów naukowo-technologicznych;
- prowadzenie działań edukacyjnych i promocyjnych dotyczących cyfryzacji m.st. Warszawy;
- współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi zajmującymi się zagadnieniami związanymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, a w szczególności projektów dotyczących Inteligentnego Miasta i Internetu Rzeczy;
- monitorowanie zmian przepisów prawnych z zakresu cyfryzacji.
Dyrektor Biura pełni funkcję Głównego Architekta Systemów Informatycznych. |
|
|
|
|
|
|