Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Administracyjne > Wydziały > Wydział Administrowania Nieruchomościami (BA-AN) > Wydział Administrowania Nieruchomościami

Wydział Administrowania Nieruchomościami

  Drukuj
 
Adres

00-099 Warszawa
ul. Senatorska 27
Telefon
22 443 05 56
Email
Sekretariat.BA@um.warszawa.pl
Kierownictwo
naczelnik Katarzyna Szlonzak
tel.: 22 443 05 56, e-mail: kszlonzak@um.warszawa.pl
ul. Senatorska 27, p. 241
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Wydziału Administrowania Nieruchomościami należy w szczególności:

  1. wykonywanie czynności odpowiednio właściciela, zarządcy lub użytkownika siedzib biur;
  2. prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budynków, dla których Urząd jest administratorem lub zarządcą;
  3. bieżąca analiza stanu wykorzystania powierzchni użytkowanej przez biura;
  4. podejmowanie działań na rzecz zapewnienia koniecznej powierzchni biurowej i technicznej dla biur;
  5. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozliczaniem umów najmu powierzchni biurowej i technicznej na potrzeby biur;
  6. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją powierzchni zajmowanych przez biura;
  7. przygotowywanie rocznych sprawozdań o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu nimi oraz składanie ich do Marszałka Województwa;
  8. przygotowywanie wykazu zawierającego informacje i dane, wykorzystane do ustalania wysokości opłat oraz wysokości tych opłat, zgodnie z art. 286 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
  9. sporządzanie i wprowadzanie danych do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji do powietrza;
  10. utrzymanie porządku i czystości w siedzibach biur;
  11. zarządzanie i obsługa wyznaczonych sal konferencyjnych;
  12. utrzymanie zieleni na powierzchniach zajmowanych w gabinetach Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika oraz na powierzchniach wspólnych w siedzibach biur;
  13. utrzymanie czystości, pielęgnacja zieleni i utrzymanie zimowe nieruchomości zajmowanych przez biura;
  14. koordynacja przeprowadzek biur;
  15. obsługa Centrum Wsparcia Użytkownika;
  16. realizacja zadań z zakresu identyfikacji zewnętrznej i wewnętrznej siedzib biur.
 
 
Wprowadził Konieczna Magdalena (BA) (Biuro Administracyjne (BA)) 24-07-2018
Aktualizujący Kruczkowska Monika (Biuro Administracyjne (BA)) 14-09-2018
Zatwierdzający Kruczkowska Monika (Biuro Administracyjne (BA)) 14-09-2018
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 14-09-2018
Liczba odwiedzin: 675
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe