Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy


Menu

Bieżący katalog: Biuro Administracyjne

Lista podkatalogów:

Katalog wyżej: Biura Urzędu

Lista artykułów:


Biuro Administracyjne (BA)

Adres
00-098 Warszawa
ul. Niecała 2, pok. 324
Telefon
22 325 80 00, 22 325 80 01
Faks
22 325 80 02
Email
Sekretariat.BA@um.warszawa.pl
Godziny pracy
Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Kierownictwo
dyrektor Katarzyna Jaworska
tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl
ul. Niecała 2, p. 324
zastępca dyrektora Marcin Pawłowski
tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl
ul. Niecała 2, p. 324
zastępca dyrektora Katarzyna Szlonzak
tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl
ul. Niecała 2, p. 324
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Biura Administracyjnego należy w szczególności:

  1. wdrażanie i realizacja programów ubezpieczeń dla m.st. Warszawy;
  2. dokonywanie zakupu i dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu oraz współpraca z Biurem Infrastruktury w zakresie analizowania efektywności wdrażanych rozwiązań dotyczących zakupu i dystrybucji energii elektrycznej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy;
  3. zapewnianie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy w siedzibach biur, a w szczególności:
    a) zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami, w których mieszczą się siedziby Urzędu,
    b) prowadzenie spraw związanych z remontami, modernizacjami i adaptacjami w siedzibach biur,
    c) gospodarowanie składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez Biuro Administracyjne,
    d) prowadzenie inwentaryzacji,
    e) dokonywanie zakupów, ewidencji i dystrybucji odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej oraz związanych z ich użytkowaniem ekwiwalentów i zlecenia koniecznych usług dla pracowników biur w zakresie wskazanym zarządzeniami Prezydenta,
    f) zapewnianie zaopatrzenia, z wyłączeniem asortymentu będącego w kompetencjach innych biur,
    g) zapewnianie obsługi transportowej,
    h) zapewnianie obsługi technicznej,
    i) zapewnianie utrzymania czystości;
  4. koordynacja i nadzór nad wykonywaniem ochrony osób i mienia w Urzędzie, a w szczególności:
    a) opracowywanie zasad ochrony osób i mienia w Urzędzie oraz nadzór nad ich wdrażaniem,
    b) zapewnianie ochrony osób i mienia w siedzibach biur,
    c) nadzór nad realizacją przez urzędy dzielnic zadań z zakresu zapewniania ochrony osób i mienia;
Dodatkowe informacje

 


Wprowadził Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 2017-09-28
Aktualizujący Kruczkowska Monika (Biuro Administracyjne (BA)) 2019-12-09
Zatwierdzający Kruczkowska Monika (Biuro Administracyjne (BA)) 2019-12-09
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 2019-12-09
Wersja standardowa