|
Biuro Administracyjne (BA)
|
|
|
|
|
|
|
Adres 00-098 Warszawa ul. Niecała 2, pok. 324 |
Telefon 22 325 80 00, 22 325 80 01 |
Faks 22 325 80 02 |
Email Sekretariat.BA@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00 |
Kierownictwodyrektor Katarzyna Jaworska tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl ul. Niecała 2, p. 324 | zastępca dyrektora Marcin Pawłowski tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl ul. Niecała 2, p. 324 | zastępca dyrektora Katarzyna Szlonzak tel.: 22 325 80 00, 22 325 80 01, faks: 22 325 80 02, e-mail: sekretariat.BA@um.warszawa.pl ul. Niecała 2, p. 324 |
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Biura Administracyjnego należy w szczególności:
-
wdrażanie i realizacja programów ubezpieczeń dla m.st. Warszawy;
-
dokonywanie zakupu i dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu oraz współpraca z Biurem Infrastruktury w zakresie analizowania efektywności wdrażanych rozwiązań dotyczących zakupu i dystrybucji energii elektrycznej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy;
-
zapewnianie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy w siedzibach biur, a w szczególności: a) zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami, w których mieszczą się siedziby Urzędu, b) prowadzenie spraw związanych z remontami, modernizacjami i adaptacjami w siedzibach biur, c) gospodarowanie składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez Biuro Administracyjne, d) prowadzenie inwentaryzacji, e) dokonywanie zakupów, ewidencji i dystrybucji odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej oraz związanych z ich użytkowaniem ekwiwalentów i zlecenia koniecznych usług dla pracowników biur w zakresie wskazanym zarządzeniami Prezydenta, f) zapewnianie zaopatrzenia, z wyłączeniem asortymentu będącego w kompetencjach innych biur, g) zapewnianie obsługi transportowej, h) zapewnianie obsługi technicznej, i) zapewnianie utrzymania czystości;
-
koordynacja i nadzór nad wykonywaniem ochrony osób i mienia w Urzędzie, a w szczególności: a) opracowywanie zasad ochrony osób i mienia w Urzędzie oraz nadzór nad ich wdrażaniem, b) zapewnianie ochrony osób i mienia w siedzibach biur, c) nadzór nad realizacją przez urzędy dzielnic zadań z zakresu zapewniania ochrony osób i mienia; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liczba odwiedzin: 47399
|
1/31/2018 | zmiana | Kruczkowska Monika ( Biuro Administracyjne (BA) ) |
10/2/2017 | zmiana | Kruczkowska Monika ( Biuro Organizacji Urzędu (OU) ) |
11/15/2019 | zmiana | mkruczkowska ( Biuro Administracyjne (BA) ) |
12/9/2019 | zmiana | mkruczkowska ( Biuro Administracyjne (BA) ) |
2/2/2021 | zmiana | mkruczkowska ( Biuro Administracyjne (BA) ) |
1 2 |
|
|
|
|
|
|
|