Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich > Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich

Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich

  Drukuj
 
Adres

00-024 Warszawa
Aleje Jerozolimskie 28
Telefon
22 443 29 00, 22 443 29 01
Faks
22 443 29 02
Email
Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Biuro Rzeczy Znalezionych oraz Wydział Licencji i Transportu Drogowego pracują w poniedziałki od 8.00 do 18.00, natomiast od wtorku do piątku od 8.00 do 16.00.

 

Kierownictwo
dyrektor Krzysztof Krakowiecki-Kulesza
tel.: 22 443 29 00; 22 443 29 01, faks: 22 443 29 02, e-mail: Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl
Aleje Jerozolimskie 28, p. 300
zastępca dyrektora Maria Wrona-Żółtowska
tel.: 22 443 29 00; 22 443 29 01, faks: 22 443 29 02, e-mail: Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl
Aleje Jerozolimskie 28, p. 300
zastępca dyrektora Zbigniew Pałasz
tel.: 22 443 29 00; 22 443 29 01, faks: 22 443 29 02, e-mail: Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl
Aleje Jerozolimskie 28, p. 300
p.o. zastępcy dyrektora Witold Nowakowski
tel.: 22 443 22 11, faks: 22 443 22 12, e-mail: Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl
Aleje Jerozolimskie 28, p. 300
Zakres działania wydziału biura
  1. wykonywanie zadań w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, rerejstracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami,
  2. nadzór i kontrola stacji kontroli pojazdów oraz ośrodków szkolenia kierowców, prowadzenie rejestracji instruktorów nauki jazdy i diagnostów oraz spraw dotyczących uprawnień diagnostów i instruktorów;
  3. współorganizacja obchodów, rocznic i świąt narodowych, w tym wykonywanie zadań związanych z ich koordynacją i zabezpieczeniem ze strony m.st. Warszawy
  4. prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji
  5. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych
  6. wykonywanie zadań z zakresu cmentarnictwa i opieki nad grobami, w tym dotyczących ochrony miejsc pamięci narodowej o cmentarzy wojennych.
  7. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
  8. prowadzenie spraw związanych z dodatkowym oznakowaniem taksówek;
  9. wydawanie licencji transportowych oraz licencji na wykonywanie krajowego trnasportu drogowego osób i rzeczy;
  10. wydawanie zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne;
  11. kontrola przedsiębiorców w zakresie spełniania wymogów będących podstawą do wydania licencji, zezwolenia lub zaświadczenia o wykonywaniu przewozów na potrzeby własne.

Przy pomocy Biura wykonywany jest nadzór nad jednostka organizacyjna m.st. Warszawy - Zarządem Cmentarzy Komunalnych.

Dodatkowe informacje
 
Wszelkie informacje z zakresu spraw meldunkowych i związanych z wyrobieniem dowodu osobistego znajdują się TU.

 

Wszelkie informacje z zakresu rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania znajdują się TU.

 

Średnia zdawalność osób szkolonych w ośrodkach szkolenia kierowców, wpisanych do rejestru Prezydenta m.st. Warszawy dostępna jest TU.

 

Sprawdź TU czy jest gotowy Twój dowód osobisty.

Sprawdź TU czy Twój dowód osobisty jest unieważniony.

Sprawdź TU swoje dane w Rejestrze Dowodów Osobistych. 

 

Schemat procedur kontroli przedsiębiorców wykonujących transport drogowy na podstawie uprawnień wydanych przez Prezydenta m.st. Warszawy dostępny jest TU.

Schemat procedur kontroli Stacji Kontroli Pojazdów - 2018 rok  - dostępny jest TU.

Schemat procedur kontroli Ośrodków Szkolenia Kierowców - 2018 rok - dostępny jest TU.
Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich informuje, że od 19 marca 2018 roku w siedzibie Biura przy Alejach Jerozolimskich 28 czynny jest opłatomat umożliwiający dokonanie płatności kartą kredytową za sprawy z zakresu: rejestracji pojazdów, transportu drogowego oraz opłaty skarbowej.
Klauzule informacyjne:
1.Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności) - dostępna jest TU.
2.Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych) - dostępna jest TU.

 
 
Wprowadził Pyżyna Tomasz (Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (AO)) 18-06-2007
Aktualizujący Pyżyna Tomasz (Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (AO)) 24-05-2018
Zatwierdzający Pyżyna Tomasz (Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (AO)) 24-05-2018
Publikujący Świeca Jakub (Gabinet Prezydenta (GP)) 24-05-2018
Liczba odwiedzin: 257558
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe