Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP > Menu podmiotowe > Biura Urzędu > Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich > Wydziały > Delegatury Biura w Dzielnicach > Delegatury Biura w Dzielnicach

Delegatury Biura w Dzielnicach

  Drukuj
 
Do zadań Delegatur Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicach należy w szczególności:
  1. prowadzenie szczegółowej ewidencji ludności, w tym wymaganych prawem rejestrów,
  2. prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem,
  3. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i wymianą dowodów osobistych,
  4. wykonywanie czynności związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym,
  5. współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie przekazywania danych zawartych w dzielnicowych zbiorach ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  6. udział w organizowaniu wyborów i referendów w szczególności poprzez prowadzenie i bieżącą aktualizację rejestru wyborców oraz sporządzanie i aktualizację spisów wyborców,
  7. prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów,
  8. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, zatrzymywaniem, cofaniem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami.

Strukturę organizacyjną Delegatury Biura w Dzielnicy tworzą:

Dział Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

    Do zadań Działu należy:
  • prowadzenie szczegółowej ewidencji ludności, w tym wymaganych prawem rejestrów,
  • prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i wymianą dowodów osobistych,
  • wykonywanie czynności związanych z wojskowym obowiązkiem meldunkowym,
  • współdziałanie z właściwymi jednostkami w zakresie przekazywania danych zawartych w dzielnicowych zbiorach ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • udział w organizowaniu wyborów i referendów w szczególności poprzez prowadzenie i bieżącą aktualizację rejestru wyborców oraz sporządzanie i aktualizację spisów wyborców, prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem,
Dział Rejestracji Pojazdów i Wydawania Uprawnień
    Do zadań Działu należy:
  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, zatrzymywaniem, cofaniem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
 
 
Wprowadził Łukasz Czupryński 14-09-2007
Aktualizujący Midak Dorota (Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (AO)) 28-02-2012
Zatwierdzający Pyżyna Tomasz (Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (AO)) 28-02-2012
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 28-02-2012
Liczba odwiedzin: 19869
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu | kontakt | dane osobowe