|
|
Adres 00-099 Warszawa ul. Canaletta 2 |
Telefon 22 443 04 59 |
Faks 22 443 34 70 |
Email konsument@um.warszawa.pl |
Godziny pracy poniedziałek: 8:00-16:00, dyżur: 16:00-18:00; wtorek-piątek: 8:00-16:00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zakresu działania Wydziału Miejskiego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
- obsługa organizacyjno-techniczna Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
w tym:
- obsługa sekretarsko-kancelaryjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
- prowadzenie rejestrów prowadzonych spraw;
- zapewnianie możliwości wykonywania przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów ustawowych zadań, w szczególności poprzez:
- udzielanie konsumentom porad i informacji prawnych telefonicznie,
osobiście i za pomocą poczty elektronicznej,
- analizę pisemnych wniosków konsumentów o pomoc i przygotowywanie projektów wystąpień Miejskiego Rzecznika Konsumentów do przedsiębiorców w sprawach o naruszenie interesów konsumentów,
- współpracę z innymi urzędami, instytucjami, organizacjami
pozarządowymi, stowarzyszeniami i związkami przedsiębiorców w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
- przygotowywanie, na wniosek konsumentów, projektów pism procesowych oraz opracowywanie projektów pism procesowych i opinii Miejskiego Rzecznika Konsumentów w toczących się postępowaniach sądowych,
- przygotowywanie dokumentów i podejmowanie działań w celu
umożliwienia Miejskiemu Rzecznikowi Konsumentów wykonywania zadań oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia naruszające interesy konsumentów,
- przygotowywanie analiz i innych opracowań z zakresu zadań Wydziału.
|
|
|
Odnośniki Miejski Rzecznik Konsumentów [ zobacz] |
|
|
|
|
|