|
Adres 00-412 Warszawa ul. Leona Kruczkowskiego 2 |
Telefon ewidencja: 22 443 29 12 stowarzyszenia: 22 443 29 14 |
Faks 22 443 29 02 |
Email Sekretariat.BAiSO@um.warszawa.pl |
Godziny pracy Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00 |
Kierownictwo
|
|
Zakres działania wydziału biura Do zadań Wydziału Spraw Obywatelskich w szczególności należy:
- opracowywanie zbiorczych danych statystycznych dotyczących ludności m.st. warszawy na podstawie ewidencji ludności oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;
- wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością delegatur Biura w zakresie ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych oraz koordynacja działalności delegatur w tym zakresie;
- dokonywanie kontroli prawidłowości wykonywania zadań przez delegatury Biura na polecenie i w zakresie określonym przez Dyrektora Biura;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad działalnością fundacji działających na podstawie ustawy z dnia 6 kwietnia 1984r. o fundacjach (Dz. U. z 1991 r. nr 46, poz. 203, póżn. zm.), mających siedzibę na terenie m.st. Warszawy oraz mających siedzibę poza m.st. Warszawą, o ile fundacje takie korzystają ze środków publicznych;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Prezydenta nadzoru nad działalnością stowarzyszeń działających na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 1989r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855, późn. zm.) i mających siedzibę na terenie m.st. Warszawy
|
|
|
|
|
|
|