Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
 

BIP > Menu podmiotowe > Urząd > Biura Urzędu > Biuro Geodezji i Katastru > Biuro Geodezji i Katastru

Biuro Geodezji i Katastru  
 
Adres


02-567 Warszawa
ul. Sandomierska 12

serwis internetowy: www.um.warszawa.pl/bgik

Dane kontaktowe:

Informacja:
tel.: 22 443 16 00, 22 443 16 01, faks: 22 443 16 02

Udostępnianie danych z ewidencji gruntów i budynków:
tel.: 22 443 16 38, 22 443 17 39, 22 443 16 39, 22 443 16 46, 22 443 16 81, 22 443 17 32, 22 443 16 76

Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków:
tel.: 22 443 17 20, 22 443 16 98, 22 443 16 87, 22 443 18 24, 22 443 19 01

Rejestr cen i wartości nieruchomości:
tel.: 22 443 16 30, 22 443 16 34

Numeracja porządkowa (adresy):
tel.: 22 443 17 44, 22 443 16 45, 22 443 18 41, 22 443 18 89

Nazewnictwo obiektów miejskich:
tel.: 22 443 17 41, 22 443 18 37, 22 443 16 41

Postępowania administracyjne w sprawie ewidencji gruntów i budynków:
tel.: 22 443 18 79, 22 443 18 28
Postępowania administracyjne w sprawie rozgraniczenia  nieruchomości:
tel.: 22 443 16 47, 22 443 17 33

Udostepnianie kopii map i dokumentów zasobu:
tel.: 22 443 17 57, 22 443 17 58
Obsługa prac geodezyjnych:
tel.: 22 443 16 15, 22 443 18 70

Sekretariat:
tel.: 22 443 17 00, 22 443 18 00, faks: 22 443 16 02

Email
sekretariat-bgik@um.warszawa.pl
Godziny pracy

Poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00

Kierownictwo
dyrektor Tomasz Myśliński
tel.: 22 443 17 00, 22 443 18 00, faks: 22 443 16 02, e-mail: tmyslinski@um.warszawa.pl
ul. Sandomierska 12 (budynek B3), p. 311
zastępca dyrektora Jadwiga Rygol
tel.: 22 443 17 00, 22 443 18 00, faks: 22 443 16 02, e-mail: jrygol@um.warszawa.pl
ul. Sandomierska 12 (budynek B3), p. 311
zastępca dyrektora Maria Cichy
tel.: 22 443 17 00, 22 443 18 00, faks: 22 443 16 02, e-mail: mcichy@um.warszawa.pl
ul. Sandomierska 12 (budynek B3), p. 303
zastępca dyrektora Katarzyna Głodek
tel.: 22 443 17 00, 22 443 18 00, faks: 22 443 16 02, e-mail: kglodek@um.warszawa.pl
ul. Sandomierska 12 (budynek B3), p. 305
Zakres działania wydziału biura

Do zakresu działania Biura Geodezji i Katastru należy w szczególności:

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
    • ewidencji gruntów i budynków,
    • mapy zasadniczej,
    • gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
    • geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
  2. gromadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu, wyłączanie materiałów z zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom prawnym i fizycznym;
  3. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu oraz zapewnienie obsługi techniczno-organizacyjnej Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Sieci Uzbrojenia Terenu;
  4. zakładanie i aktualizacja geodezyjnych osnów szczegółowych i ochrona terenowych znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
  5. przygotowywanie i przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
  6. ustalanie numerów porządkowych oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
  7. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie:
    • baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, w tym:
      • ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
      • geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
      • ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
      • rejestru cen i wartości nieruchomości,
      • szczegółowych osnów geodezyjnych,
      • obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej,
    • standardowych opracowań kartograficznych na podstawie odpowiednich baz danych, w tym mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej,
    • mapy punktów adresowych;
  8. prowadzenie postępowań administracyjnych o rozgraniczanie nieruchomości;
  9. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw obiektom miejskim, tj. ulicom, placom i innym terenowym obiektom publicznym oraz drogom wewnętrznym w m.st. Warszawie, z wyłączeniem kształtowania ich nazewnictwa;
  10. prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymaniem i rozwojem infrastruktury informacji przestrzennej m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje

Dyrektor Biura pełni funkcję Geodety m.st. Warszawy

Załączniki

wewnętrzny regulamin działalności Biura Geodezji i Katastru [zobacz]

 
 
Wprowadził Trociński Tomasz (Biuro Kontroli (KW)) 10-05-2007
Aktualizujący Piasko Maciej (Biuro Geodezji i Katastru (BG)) 09-04-2014
Zatwierdzający Lendzion Jarosław (Biuro Geodezji i Katastru (BG)) 09-04-2014
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 09-04-2014
Liczba odwiedzin: 194065
Rejestr zmian
 
jak korzystać z BIP | rejestr zmian | redakcja BIP | mapa serwisu